HTML

MarketingLabor

A marketing (és annak következménye) körülvesz minket, akár tetszik akár nem. Megpróbáljuk megfogalmazni, hogy miért készül annyi színvonaltalan reklám, hirdetés, szórólap, honlap, és talán hozzásegítünk valakiket ahhoz, hogy a színvonal emelkedjen. Nem az ügyfél a hibás, de nem is az ügynökség a hibás. Hát akkor ki? Erre keressük a választ

Friss topikok

Linkblog

Mindenki volt kedző valamikor

2008.09.01. 14:11 MarketingLaboros

Amikor még kezdő marketinges voltam, mindent elvállaltam. Ha névjegykártyát kellett készíteni azt is megcsináltam, ha egy közvéleménykutatásra volt igény, ide vele.

Történt egyszer, hogy csöngött a telefonom és a vonal túlsó végén (kakaskukorékolás, disznóröfögés aláfestésével) egy szatymazi vállalkozó kereste a Marketing Irodát. Végre - gondoltam magamban - egy új ügyfél!

- Parancsoljon! - szóltam bele, majd meghallgattam az igényt.

- Maguk ugye piackutatással foglalkoznak?

- Természetesen, kvantitatív, kvalitatív, helyi, országos, attól függően, hogy mire kíváncsi!

- Hát engem savanyúkáposzta érdekelne.

- Arról is készíthetünk felmérést (bár ebben kételkedtem). Miről is lenne szó pontosabban?

- Hát van itt az udvaron másfél vagon savanyúkáposzta, annak kellene piacot kutatni.

- ......?

Letettem.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing piackutatás ügyfél kvalitatív kezdő kvantitatív

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinglabor.blog.hu/api/trackback/id/tr32643161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása