Amikor még kezdő marketinges voltam, mindent elvállaltam. Ha névjegykártyát kellett készíteni azt is megcsináltam, ha egy közvéleménykutatásra volt igény, ide vele.
Történt egyszer, hogy csöngött a telefonom és a vonal túlsó végén (kakaskukorékolás, disznóröfögés aláfestésével) egy szatymazi vállalkozó kereste a Marketing Irodát. Végre - gondoltam magamban - egy új ügyfél!
- Parancsoljon! - szóltam bele, majd meghallgattam az igényt.
- Maguk ugye piackutatással foglalkoznak?
- Természetesen, kvantitatív, kvalitatív, helyi, országos, attól függően, hogy mire kíváncsi!
- Hát engem savanyúkáposzta érdekelne.
- Arról is készíthetünk felmérést (bár ebben kételkedtem). Miről is lenne szó pontosabban?
- Hát van itt az udvaron másfél vagon savanyúkáposzta, annak kellene piacot kutatni.
- ......?
Letettem.