HTML

MarketingLabor

A marketing (és annak következménye) körülvesz minket, akár tetszik akár nem. Megpróbáljuk megfogalmazni, hogy miért készül annyi színvonaltalan reklám, hirdetés, szórólap, honlap, és talán hozzásegítünk valakiket ahhoz, hogy a színvonal emelkedjen. Nem az ügyfél a hibás, de nem is az ügynökség a hibás. Hát akkor ki? Erre keressük a választ

Friss topikok

Linkblog

Miért van olyan kevés kreatív hirdetés? Hááát a Megrendelő miatt.:)

2008.09.03. 10:23 MarketingLaboros

Több okból is:).

Persze gyakran a grafikus, kreatív, szövegíró a hunyó. Ezeket egy másik postban elemezzük ki, maradjunk most a megrendelői oldal "erősségeinél":). Nézzünk tehát néhány olyan mondatot, amelyek a Megrendelők szájából hangoznak el, sajnos gyakrabban, mint kellene:

" A logónknak sokkal kiemeltebb helyen kell szerepelnie."

" Jó ez az anyag, csak kicsit elvont, lehetne direktebb, mondjuk egy olyan felirattal, hogy AKCIÓ!"

" Nézzük meg, ezt kisebb képpel, és nyomtatott nagy betűkkel."

" Jó ez az anyag, de legyen még benne a cég neve, címe, telefonja, faxszáma, emailcíme, telephelye, nyitvatartása, webcíme, és a legfontosabb 5 szolgáltatása is."

" Legyen ezzel a tartalommal fele ekkora, mert nagyon drága a felület."

" A tulajdonos ragaszkodik az előző dizájnhoz."

" A tulajdonos új designt akar, mert ez a hirdetés már kétszer megjelent, unják már az emberek."

" Itt van ez a névjegykártya, ez lenne az alapdesign, a többi már gyerekjáték, mert csak azt kell továbbvinni."

" Bocs, az az előző arculat névjegykártyája volt, itt az új erre kellene elkészíteni a grafikát."

" A tulajdonos fia is ért a grafikához, és azt modnta, hogy ez így nagyon nem jó, itt a telefonszáma, dolgozzatok össze."

" Maradjunk a jól bevált sablonoknál."

És így tovább.

A lényeg, hogy ha saját ötlet, kreativitás van az anyagokban, akkor sok megrendelőben beindul valami félsz, aminek leginkább az a vége, hogy elkészül valamilyen öszvéranyag, mely se nem új, se  nem régi, általában egy keverék, melyekkel tele vannak aztán az újságok, meg a postaládák.

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing hirdetés design reklám grafika megrendelő

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinglabor.blog.hu/api/trackback/id/tr28646113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása