HTML

MarketingLabor

A marketing (és annak következménye) körülvesz minket, akár tetszik akár nem. Megpróbáljuk megfogalmazni, hogy miért készül annyi színvonaltalan reklám, hirdetés, szórólap, honlap, és talán hozzásegítünk valakiket ahhoz, hogy a színvonal emelkedjen. Nem az ügyfél a hibás, de nem is az ügynökség a hibás. Hát akkor ki? Erre keressük a választ

Friss topikok

Linkblog

Csak most, csak Önnek!

2008.09.02. 18:01 MarketingLaboros

Gondolom mindenki találkozott már olyan üzletkötővel, aki rendkívül lelkesen kezdte a meetinget, majd a megbeszélés vége fele már korántsem volt olyan rózsás a hangulat.

Egy ilyen alkalommal hallgattam az illetőt, aki a megbeszélés vége fele feltette a kérdést: mi a véleményem a termékéről? Valamilyen "fantasztikus" hirdetési lehetőséget ajánlott.

Mondtam, hogy még nem tudom...

Erre megkérdezte, hogy van-e a cégünknél álláslehetőség.

:)

Szólj hozzá!

Címkék: bizalom ajánlat meggyőzés üzletkötő

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinglabor.blog.hu/api/trackback/id/tr15645256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása